fredag den 16. september 2011

Århusturen og fredag

Vil  lige starte med at fortælle jer 19 læsere, hvor fedt det er, at I følger med. I må meget gerne poste bloggen forskellige steder på nettet. Også skønt at se at vi er oppe på 505 sidevisninger - allerede! Har bare sådan en wow-fornemmelse, når jeg ser dét høje tal, vi har opnået på så kort tid!

I får lige et par af de bedste billeder fra Århus


Grineren drenge - Theodor, Albin og Tobias

Fuck jer - Mette og Amalie

Sol - Amalie 

Smil - Amalie

Fuck jer - Jeppe og Stine

Smukke Stine - Stine

Kunne være vildt fed som en ring! - ARoS

Regnbuen - ARoS

Flying Amanda - Amanda

Sky - Gud

Snebolden med tis - Snebold

Street girls - Emilie, Amalie, Amanda, Anna og Stine

Krælighed i den gamle by - Caroline og Theodor

Søde piger - Amalie og Mette

Swag - Theodor og Amalie

Best friends - Caroline, Theodor og Albin


Turen i toget levede overhovedet ikke op til mine forventninger! Blev meget skuffet da der kun var omkring 8 - 10 pladser til os 51 elever + tre voksne. Vi startede ud med en tur til ARoS, særligt jeg, var rigtig spændt på, at hører hvad de forskellige elever synes om museet! Mange af dem lød lidt som om, de ikke havde lyst, sådan lidt "ej, jeg skal fandme ikke til et eller andet lorte-museum" - men alligevel synes de, det var rigtig fedt. Ikke rigtig en helt stor overraskelse for min side, da der kun var én ny udstilling, siden jeg var der sidst.  Efter et godt, solidt måltid, nede ved vandet - vandrede vi alle til "Den gamle by" - hvor vi var på et stjerneløb, det var sådan lidt blandet, for jeg gik sammen med dejlige mennesker, men jeg HADER at være i den gamle by, det er så kedeligt. Mest fordi jeg har været der rigtig mange gange. Højdepunktet på dagen var klart 2 timer på strøget. Jeg gik sammen med Mette, Amalie (ikke hende fra bloggen) - og Louise. Vi hyggede os rigtig meget - og klagede over hvor ondt vi havde i fødderne. Lige inden hjemturen gik vi inde på MCD - hvor vi liiige skulle købe en is. På vej hjem kørte vi i et C4 (tror jeg det hedder???) tog - på 1. klasse! WOW DET VAR FEDT! 
Håber I har haft en fantastisk fredag - ligesom jeg! Jeg har været i Århus sammen med min far, hvor vi har kigget på et rigtig fedt rækkehus. Der var hele ti, som skulle komme og kigge på de to rækkehuse (- som i øvrigt ligger lige over for Riis skov!). Årh, hvor ville jeg gerne bo dér - men desværre skal der trækkes lod. Vi var de første som gik, derfor ved jeg ikke om alle ti var interesserede i husene og om de havde råd, eftersom det er et meget attraktivt område. 


I bliver opdateret næste uge, om vi får det.
Kys fra Cecilie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar