søndag den 4. september 2011

Søndag

Er jeg den eneste der hader søndage? Weekender går så hurtigt - og for mit vedkommende, står hele dagen på lektier. Jeg troede at jeg skulle være sammen med nogle veninder, men uheldigvis kunne den ene ikke pga. lektier, og vi besluttede os for at rykke det.
Min weekend har været helt OK afslappende, men imorgen er starten på endnu en uge med lektier.. Jeg kan dog glæde mig med at jeg skal til hiphop imorgen, og lige nu er det noget af det jeg lever for! Jeg elsker simpelhent bare at danse, det er skønt - og så får man lige rystet sin lange og hårde dag af sig! Jeg er ked af at dette indlæg blev utrolig kedelig, men det ville være spild af tid at slette det igen.
Nu vil jeg lave mine engelsk-lektier, og derefter vil jeg sætte mig til rette i min seng og se MTV.

Mysser fra Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar