søndag den 11. september 2011

New shoes and "The Smurfs"

Var i Århus forleden dag sammen med min far og lillesøster - der var bare de her sko, til 900 dask - som jeg bare måtte eje. Men det mente min far desværre ikke. Derfor gik vi ned i en skobutik nede ved Kvickly i Bruuns G. Fandt de samme sko til bare 350 kroner! Var helt oppe at kører indtil jeg fandt ud af, at skoene kun var i størrelse 39-40-41-43 - ØV! (Hvor mange piger bruger lige 43?!!) - Men så fandt min far disse sko - og i starten der tænkte jeg bare sådan "wow, (savle, savle, saaaavle) dem lader min mor mig aldrig gå i" - Men jo! Så her ser I dem, I er faktisk de første. Mine nye vinterstøvler! Er tyvstartet på vintersæsonen, ved at gå i min vinterjakke, men skoene, nænæ - ikke før der bliver koldere. Det er okay, så længe jeg må gå i dem, ikke? 
Undskyld den ringe kvalitet )-:

Jeg har tidligere kommet med bemærkninger om, at hvis man går i sådannesko - nu (os piger i 7. klasse)... Det mente jeg bare ikke, man var gammel nok til at gå i - men når alt kommer til alt; JO! For de er veldig rare at gå i og SÅ høje er de heller ikke.

Og nu til noget andet end det: Endnu en biograf-film til mig. Sammen med min lillesøster og far var jeg i biffen, hvor vi så Smølferne. Filmen var okay - men jeg havde nok også sat høje forventninger, derfor blev jeg skuffet. Jeg synes filmens handling var for kort til to-tre dage i filmen og kun 1½ time på skærmen. Inde i biografen, så en jeg rigtig god ven, Buster - det var bare helt dejligt at se ham igen, jeg savner hans selskab helt forfærdeligt meget. Godt jeg har en mobil!

- Ha' en fortsat fantastisk søndag og håber I får en god start på ugen. 
Cecilie ♥


Ps. så vil jeg lige sige tak for 18 fantastiske læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar