lørdag den 3. september 2011

Bora Bora


Så er jeg hjemme fra biografen igen! Super skønt at jeg ikke bor særlig langt fra biffen - så kan jeg lige få lidt frisk luft, efter 1½ time i mørke. Filmen var samlet set godt - men så alligevel ikke helt gennemført, for nogle af skuespillerne virkede ikke særlig overbevisende i deres udtryk - desværre. Det lagde jeg meget mærke til! Filmen handler om Mia, som tilfældigt møder en dreng på gaden, hun vil hjælpe ham - men han er lommetyv og stjæler derfor - og har altså ikke brug for hjælp. Mia kommer med i deres gruppe, hvor hun lover at hun ikke er kærester med nogen i klubben eller tager stoffer. Men det der med en kæreste kan ikke helt holde stik. Det kan jeg nu også godt forstå for ham Zack (Zak?) han er også tæmmelig pæn og med jans jyske accent - han er bare helt vildt lækker! Det ved jeg tilfældigvis også at Amalie synes. Vil klart anbefale filmen!

Kram fra Cecilie

4 kommentarer:

  1. Fed blog! Er fast læser:-)
    Kig forbi min måske? www.nynnenielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak Nynne!
    Vi vil lige kigge forbi din :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog I har jer! Jeg vil nu læse den hver dag :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak, Anonym! Det varmer <3<3<3<3<3<3

    SvarSlet