onsdag den 14. september 2011

Looking forward to tomorrow!

For en gang skyld er det Amalie der blogger! Jeg undskylder virkelig for at jeg ikke har blogget de dage hvor jeg skulle, men har bare ikke tid altid. (specielt undskyld til Cecilie... undskyyyyyyyyyld!!) Jeg synes at vi er kommet godt igang med bloggen, og jeg vil sige mange tak for de næsten 20 faste læsere.. Elsker jer! MYS MYS MYS. 

Det indlægget egentlig skulle handle om, var at hele 7. årgang på Cecilie og min skole skal til Århus imorgen. Vi starter ud med at tage toget, og jeg glæder mig!! Jeg ved ikke hvordan det er at kører i tog. Nå, men derefter tager vi på ARoS, som jeg også glæder mig til da jeg aldrig nogensinde har været der. Jeg glæder mig specielt til at se "regnbuen" eller hvad den nu hedder... Derefter spiser vi frokost samlet (tror jeg???) og så tager vi i den gamle by sammen. Jeg ved ikke om det er omvendt, men whatever. OG sidst men ikke mindst, må vi gå rundt på Strøget frit til sidst!! Så kan jeg lige fyre nogen penge af, oh yeah! 
Jeg tror at Cecilie blogger efter turen imorgen, så I kan læse om hvordan turen gik. Jeg vil blogge på min egen blog bagefter. 

Jeg undskylder lige for det meget kedelige indlæg, men jeg har ikke noget mere spændende at blogge om - SO BARE WITH ME. 


Mysser fra Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar