tirsdag den 6. september 2011

LOOKBOOK

Her på en grå tirsdag får I lige et smil fra mig - og en topfed hjemmeside; nemlig LOOKBOOK (klik på "lookbook" og du bliver sendt direkte til hjemmesiden). Der er en masse fede billeder og en hel del inspiration! Jeg vil også lige kort fortælle om min dag i dag. Vi er endnu ikke startet til præst, derfor møder vi først klokken ti, hvilket er superlækkert! Vi havde i de sidste to timer idræt, hvor vi spiller fodbold - for vi skal til fodboldstævne i overmorgen. Vi skal spille mod andre 6 - og 7 klasser. Jeg tror vi har en KÆMPE chance, for at vinde. 
- Jeg synes virkelig at I skal tjekke Lookbook ud, det er for fed en hjemmeside, så kan det ikke siges mere præcist. 


Lige et billede, som jeg har redigeret. In looooooooooove! ♥

1 kommentar:

  1. Hejsa ! :-)

    Rigtig fin blog, følger dig nu :-)
    Kig forbi og evt. følg :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    SvarSlet