fredag den 2. september 2011

Today and Tomorrow

I får lige et super nice billede af mig og Amalie, som vi tog ikke særlig lang tid efter, vi oprettede denne blog. 

Efter skole i dag, tog mig og Amalie hjem til Amalie for at oprette denne blog. Vi arbejde rigtig længe op overskriften, som vi også nævnte i forrige indlæg. I morgen skal vi og en veninde, Stine, ind i biffen - hvor vi skal se "Bora Bora" (I kan se tralieren HER). Det skal nu nok blive hyggeligt! Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til, jeg kan smække mine fødder op på sædet foran mig, sætte mig godt til rette i det store røde stole og vente ivrigt på, filmen skal starte. Jeg tror jeg vil smutte ned i Kylling & Co og købe mig noget aftensmad. Glæder mig til at se nogen faste læsere.
- Du kan komme med ris og ros på vores fælles formspring: http://www.formspring.me/acblogging

En million efterårs-smil fra Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar