lørdag den 3. september 2011

Labyrint Mirazozo


I får lige hurtigt to billeder, af den labyrint - som jeg skal ind i, i dag! Jeg glæder mig, havde forstillet mig en helt anden form for labyrint. Den her er jo bare for fed! 800 kvadratmeter oppustelig labyrint - jo tak. Mon ikke jeg også kan få overtalt far til at shoppe lidt, er i tøjmangel - efter som jeg har fået ryddet op i mit skab. Jeg glæder mig sådan til i aften, hvor jeg skal i biffen med Amalie og Stine. Håber i får en fantastisk dag i dag, kære læsere. Allerede otte - én da jeg gik i seng i går. Jeg (og Amalie!) vil blive glade hvis I gad at poste bloggen på Facebook og/eller jeres blog eller andre steder. Vi søger nemlig faste læsere. I må også meget gerne komme med ris og ros til vores formspring - linket er billedet til højre!

Krammer fra Cecilie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar